- O Lento.pl
Lento.pl to darmowy serwis ogłoszeń dla lokalnych społeczności dedykowany dla wszystkich, którzy chcą łatwo i szybko sprzedawać, kupować, wynajmować swoje rzeczy, oferować usługi, znaleźć pracę lub poznać drugą połówkę. Lento.pl to serwis, w którym znajdziesz to, czego szukasz!
- Czy korzystanie z Lento.pl jest bezpłatne?
Tak, dodawanie ogłoszeń na Lento.pl jest bezpłatne. Jedynie usługa promowania ogłoszeń jest płatna, ale jest dobrowolna i nieobowiązkowa. Aby zamieścić darmowe ogłoszenie wystarczy pominąć na drugim kroku dodawania ogłoszenia propozycję promowania.
Ilość darmowych ogłoszeń ograniczona jest limitami zależnymi od kategorii w jakiej chcesz zamieścić swoje ogłoszenie.
- Jak dodać ogłoszenie?
Przejdź na stronę
dodawania ogłoszenia i uzupełnij formularz. Jeśli wszystko się zgadza, kliknij przycisk "Dodaj ogłoszenie".
Teraz musisz tylko aktywować swoją ofertę. W tym celu odbierz e-mail i kliknij w znajdujący się w nim link służący do aktywacji ogłoszenia.
Po kliknięciu w link aktywacyjny, Twoje ogłoszenie będzie aktywne i widoczne na Lento.pl.
- Jak korzystać z konta użytkownika?
Założenie konta jest bardzo proste i nie zabierze Ci dużo czasu. Kliknij
zarejestruj się i podaj adres email oraz hasło. Następnie zostanie wysłany do Ciebie link, który należy kliknąć w celu aktywacji konta. Od teraz posiadasz konto w serwisie Lento.pl.
Na koncie znajdują się wszystkie ogłoszenia zamieszczone za pomocą Twojego adresu email. Tam również otrzymywać będziesz wszelkie wiadomości kierowane w związku z ogłoszeniami oraz faktury.
- Czym są limity dodawania ogłoszeń?
Użytkownicy mogą zamieścić określoną liczbę bezpłatnych ogłoszeń.
Limity dotyczą wszystkich dodanych przez Użytkownika ogłoszeń w danej kategorii. Jeśli limit zostanie przez użytkownika wykorzystany,
niezwłocznie po próbie dodania kolejnego ogłoszenia otrzyma on informację, iż zamieszczona oferta jest już ofertą płatną.
Limity zostały dodane w określonej wielkości w każdej z kategorii.
Aby dodać większą liczbę ogłoszeń proponujemy skorzystać z pakietu limitów. Wykupiony pakiet limitów jest bezterminowy i można go wykorzystać w dowolnym czasie. Limity znajdziesz na stronie
regulaminu.
- Czym jest promowanie?
Promowanie to najlepszy sposób na wyróżnienie ogłoszenia, a co za tym idzie poprawy jego efektywności. Promowane ogłoszenie pojawi się nie tylko na listach ogłoszeń ale również w specjalnym boksie ogłoszeń promowanych.
Aby wypromować ogłoszenie wystarczy przy dodawaniu nowego ogłoszenia na drugim kroku wybrać rodzaj promowania. Jeżeli ogłoszenie jest już dodane należy na stronie ogłoszenia skorzystać z linku "promuj ogłoszenie". Aby opłacić usługę należy wybrać sposób zapłaty w kolejnym kroku.
- Jak uruchomić promowanie smsem?
Na drugim kroku dodawania ogłoszenia należy wybrać opcję promowania (lokalnie, regionalnie lub ogólnopolsko) i nacisnąć przycisk "aktywuj ogłoszenie". Pojawi się strona, na której po lewej stronie będą wszelkie informacje na temat wysyłania sms uruchamiającego promowanie.
Jeżeli ogłoszenie jest już dodane należy
zalogować się na konto użytkownika w serwisie Lento.pl i w zakładce "Moje lento" kliknąć "promuj" widoczne obok wybranego ogłoszenia. Otworzy się wybór opcji promowania. Po dokonaniu i zatwierdzeniu wyboru w następnym kroku pojawią się informację na temat opłat sms.
- Czy pobierana jest prowizja od sprzedaży?
W serwisie Lento.pl nie pobierane są żadne prowizje od sprzedaży.
- Jak usunąć lub edytować ogłoszenie jeśli posiadam konto?
Zaloguj się do konta i przejdź do zakładki "Moje ogłoszenia", następnie znajdź ogłoszenie i kliknij w link "Edytuj" lub "Usuń".
- Jak mogę usunąć lub edytować ogłoszenie zamieszczone bez rejestracji?
Odszukaj wiadomość aktywacyjną ogłoszenia , którą otrzymałeś na Twój adres e-mail po zamieszczeniu ogłoszenia. Znajdują się w niej linki do edycji i usunięcia ogłoszenia.
Jeśli zgubiłeś lub usunąłeś tę wiadomość e-mail:
- przejdź do widoku ogłoszenia i skorzystaj z zakładki "Edytuj / usuń". Po uzupełnieniu i wysłania formularza otrzymasz link do edycji i usunięcia ogłoszenia na skrzynkę e-mail.
Możesz też,
zarejestrować się używając podanego w ogłoszeniu adres e-mail. Wszystkie ogłoszenia zostaną automatycznie przypisane do Twojego nowego konta.
- Jak usunąć konto?
Jeśli jesteś pewien, że chcesz usunąć, zaloguj się, przejdź do ustawień konta i skorzystaj z linku "Usuń konto"
Więcej na stronie:
Jak usunąć konto?
- Nie pamiętam hasła. Co mam zrobić?
- Jak zmienić hasło lub adres e-mail?
Zaloguj się do konta i przejdź do strony "Ustawienia konta".
Aby zmienić adres e-mail w sekcji "Zmień e-mail" uzupełnij nowy adres e-mail.
Jeśli chcesz zmienić hasło to w sekcji „Zmień hasło” podaj nowe hasło.
Wszelkie zmiany musisz potwierdzić klikając w link wysłany na pocztę e-mail. W przypadku zmiany adresu e-mail link zostanie wysłany do Ciebie na Twój nowy adres.
- Jak zmienić nazwę użytkownika?
Jeśli nadana "Nazwa użytkownika" Tobie nie odpowiada możesz dokonać tej zmiany.
W tym celu
zaloguj się do konta i przejdź do strony "Ustawienia konta".
W sekcji „Nazwa użytkownika” wpisz nową nazwę.
Nowa nazwa użytkownika będzie widoczna w wiadomościach wysyłanych do innych użytkowników serwisu Lento.pl.
- Jak ukryć swój status online?
Możesz ukryć swój status online.
W tym celu
Zaloguj się do konta i przejdź do strony "Ustawienia konta -> Prywatność".
Następnie zaznacz „Nie pokazuj mojego statusu online.”
Teraz nie jesteś już widoczny dla innych użytkowników.
- Jak skontaktować się z ogłoszeniodawcą?
Aby skontaktować się z ogłoszeniodawcą należy skorzystać z formularza odpowiedzi znajdującego się pod ogłoszeniem.
Ogłoszeniodawca otrzyma Twoją odpowiedź wprost na swoją skrzynkę e-mail. Dzięki temu będzie mógł bezpośrednio skontaktować się z Tobą.
Upewnij się, że prawidłowo wpisałeś swój adres e-mail w rubryce "Twój e-mail", aby ogłoszeniodawca mógł pomyślnie odpowiedzieć na Twoje zapytanie.
Jeśli sprzedający podał w ogłoszeniu swój numer telefonu, to od razu masz możliwość bezpośredniego kontaktu w celu omówienia szczegółów transakcji.
- Jak otrzymać fakturę?
Faktury można pobrać bezpośrednio z Lento.pl. Aby pobrać fakturę należy po
zalogowaniu przejść do zakładki "Płatności", a następnie wybrać płatności do wystawienia faktury.
W zakładce
"Płatności do wystawienia faktury" znajduje się lista wszystkich transakcji dla których możliwe jest wystawienie faktury (nie są wystawiane faktury dla płatności przez SMS).
Po wygenerowaniu faktury można ją pobrać z zakładki
"Faktury do pobrania".
- Znalazłem ogłoszenie, które nie powinno się znaleźć na Lento.pl?
Aby zgłosić nieprawidłowe ogłoszenia skorzystaj z zakładki
"Zgłoś naruszenie zasad" w ogłoszeniu, które narusza
regulamin.
- Jak zablokować rozmówcę?
Jeśli nie chcesz otrzymywać wiadomości od konkretnego Użytkownika, możesz zablokować otrzymywanie od niego wiadomości. W tym celu zablokuj Użytkownika w oknie rozmowy, klikając przycisk “zablokuj”. Od tej pory Użytkownik nie będzie mógł wysyłać wiadomości do Ciebie.
- Czy mogę posiadać kilka kont Użytkownika w serwisie Lento.pl?
Niestety nie. Zgodnie z regulaminem serwisu, jeden Użytkownik może posiadać tylko jedno konto na Lento.pl.
- Czy mogę założyć konto w serwisie Lento.pl na własną Firmę?
Tak, konto firmowe jest ustawiane w zakładce „Ustawienia konta”. Konto firmowe otwiera dostęp do dodatkowych opcji w Serwisie tj. np. możliwość wystawienia proformy, importu ofert lub własnej strony firmowej w domenie Lento.pl.
- Masz inne pytania?
W razie innych pytań, sugestii lub komentarzy możesz w każdej chwili do nas
napisać.